مطهرهمطهره، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

مطهره هستی مامان و بابا

من هستم و یک دنیا عشق

شرح حال این روز ها

1392/10/17 18:01
نویسنده : مامان فائزه
813 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام

بعد از تولد دو سالگــــــیت خیلی خوب جمله بنـــــدی میکنـــــی و کــــامل صحبت میکنــــــی.

بعضـــــی از کلمه ها رو خیلــــــی بـــــامزه ادا میکنــــــی و من وبــابــا حسابی برات ضعف میکنیم.

مثلا:

چیقی= قیچی

سولتر= لوستر

گیده= دیگه

و...

یه عروسک نوزاد داری که دیروز بی مقدمه اومدی بهم میگی مامان بیا این بیچاره رو بنداز رو پات بخوابه گناه داره آخه مامانش مرده.

من در اون لحظه:

آخه بچه جون این حرفارو از کجا یاد میگیری؟

 

بابا رو با کلمه هایی مثل عشقم، گلم ، زندگی و ... صدا می کنی.

چند روز پیش بهم میگی : بابا ، بابای من باشه ؛ شوهر شما. باشه؟

من:

بازم خوبه اجازه دادی شوهر من باشه

               

خیلی شعر یاد گرفتی چندتا از اونها:

پاییزه و پاییزه

گل گل گل ، گل اومد

پاشو پاشو کوچولو

خانواده

انار

توپولویم توپولو

پلیس

و...

 سوره های کوثر و توحید رو هم کامل و بدون غلط میخونی.

از یک تا بیست با شعر میخونی و میشماری.

خلاصه که با دلبری هات دل همه رو بردی.

پسندها (1)

نظرات (9)

آبی آسمانی
19 دی 92 16:16
سلام به روز شدم با «96 ساعت به ياد ماندني (زیارت کربلا)... قسمت دوم» تشریف بیارید و قدم به چشم بگذارید
مامان محمد پارسا
21 دی 92 18:51
سلام عزیزم ماشاالله به این گل دخمل ناز
مامان محمد پارسا
22 دی 92 21:00
سلام عزیزم خواهش می کنم من هم لینکتون کردم
مامان محمد پارسا
29 دی 92 15:33
سلام عزیزم رمزو برداشتم خوشحال میشم بهمون سر بزنی
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
10 بهمن 92 18:57
عزییییییییییییزم من که ضعف کردم با این شیرین زبونیهات
ندامامان فرشته
17 بهمن 92 17:11
به به خانوم گلی بعد از مدتها باز تونستم بیام و میبینم حسابییییییییییییی خانوم شدی ماشالا به زبونت خاله ریزهههههههههههه
مامان محمد پارسا
23 بهمن 92 18:23
کجایی مامانی؟؟
مامان فائزه
پاسخ
همین اطراف وقت آپ کردن ندارم
مامان محمد پارسا
6 فروردین 93 23:58
سال نو مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشید