مطهرهمطهره، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

مطهره هستی مامان و بابا

من هستم و یک دنیا عشق

بدون عنوان

1391/5/16 14:30
نویسنده : مامان فائزه
226 بازدید
اشتراک گذاری

س لام گلم این چند روزه که بران پستی نذاشتم سرمون گرم مهمونی های افطاری بود. یه روزش رو هم با مامانی و پدر جون و دایی رفتیم اوشان خیلی خوش گذشت هوا هم خیلی خوب بود. پنج شنبه و جمعه هم خونه ی مامانی بودیم چون جمعه مولودی داشت. خاه افسانه اینا هم اوده بودن شما و پرنیان هم برای بار اول بود که  همدیگر رو میدیدید. وقتی همدیگرو دیدید همچین همو بغل کردید انگار سالهاست همدیگرو میشناختید و دلتون برای هم خیلی تنگ شده راستی اینم بگم که پرنیان یک روز از شما کوچیک تره.      اینم عکس های اوشانت  دوست دارم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

در انتظار مهدی یار
26 مرداد 91 14:02
سلام مامان فائزه عزیزم.
من خیلی خوشحال شدم که من را مورد لطف خودتون قرار دادید.کلی انرژی ازتون گرفتم...ولی با عرض شرمندگی ما قبلا هم با هم برخورد داشتیم؟ولی من خیلی ممنونتون هستم که مورد لطف شما بودم.انشالله دوست خوبی براتون باشم...

باران جان سلام
من همین الان نظری رو که برام گذاشته بودید دیدم. نه عزیزم من خیلی تصادفی وبلاگ شما رو دیدم واز اون روز امکان نداره بیام و سر بهتون نزنم .من هم امید وارم که برای هم دوستای خوبی باشیم. بازم عذر میخوام که خیلی دیر جوابتون رو دادم اینترنتم مشکل پیدا کرده. بود
در انتظار مهدی یار
26 مرداد 91 14:03
ماشاالله.مطهره خانم...خدا حفظت کنه نازنینم...انشالله همیشه به تفریح با مامان بابای خوب


ممنون عزیزم
انشائالله شما هم یه روزی عکس های گردش مهدیار جان رو برامون بذاری
مامان پریسا
27 مرداد 91 1:32
چه دخمل نازی


مرسی مامان پریسای عزیز