مطهرهمطهره، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

مطهره هستی مامان و بابا

من هستم و یک دنیا عشق

تولد 2سالگی عشق مامان و بابا

1392/9/14 11:03
نویسنده : مامان فائزه
320 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تولد امسالت(05/01) مصادف شد با شب تولد امام حسن (ع). ما هم این روز رو غنیمت شمردیم و برات تولد گرفتیم.

 

 

ش

 

 

 

 

 

 

تولدت مبارک گل پونهtotalgifs.com aniversario gif gif 83.gif

گل عزیز من یکی یدونه

همه ترانه هام پیشکش چشمات

   دلم میخواد فقط از تو بخونه

حالا نوبت فوت کردن شمع هاست

می درخش تو جمع مثل یه الماس

همه بگین مبارکه ایشالا

totalgifs.com aniversario gif gif 83.gifتولد تو جشن همه گلهاست

 

 

گل  نازم به خاطر اینکه زیاد عکس تکی ازت نداشتم مجبور شدم بعضی از عکسها رو نقاشی کنمخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عسل و غزل
5 آذر 92 2:31
تولدت مبارک جیگر طلا