مطهرهمطهره، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

مطهره هستی مامان و بابا

من هستم و یک دنیا عشق

نماز خواندن دخترم

1391/10/7 17:11
نویسنده : مامان فائزه
343 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه اتفاق جالب افتاد که یواشکی تونستم چندتا ازش عکس بگیرم.

امروز سر اذان ظهر من داشتم توی اشپزخونه کار میکردم که متوجه شدم صدای مطهره نمیاد از پشت اپن نگاه کردم دیدم نازدخترم  جایی که همیشه بابا جون نماز میخونه مشغول نمازه. سریع دویدم و از اطاق دوربین و آوردم و ازش چند تا عکس انداختم اما وقتی متوجه حضورم شد اول خجالت کشیدو بعد برنامه ی همیشگی جیغ زدن برای تصاحب دوربین شروع شد.بچه م با یه ذوقی میگفت :  ماماز

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نگارین(عروس دلشکسته)
7 دی 91 19:08
الهی من فداش شم با اون نماز خوندنش
انشاالله که خدا نگهدارش باشه


ممنون از لطفت
زهرا
8 دی 91 9:28
سلام به به چه خانم نماز خونی هستن . کلی قیافه اش عوض شده ها

حداقل آدرس وبت رو میذاشتی بشناسیمت زهرا خانم
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
9 دی 91 1:23
الهی قربون این دستای کوشولوت بشم خاله....
چی از خدا میخوای......................
فدای این معصومیت کودکانه ت....ایشاا..عاقبت به خیر شی


معلومه دعای همه ی دخترها چیه
متشکرم از دعای نازت
مامان مهرزاد جان
9 دی 91 12:16
ماشاله چه دخملی خدانگهدارت باشه عزیزم


خدا نگهدار همه ی نینی های مامانا باشه
مامان فاطمه
20 خرداد 92 19:13
نازی دختر نمازخون خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
31 مرداد 92 13:55
سلام فائزه جان

شما نسبت به من خیلی لطف داری عزیزم

خدا دختر گلتون رو براتون حفظ کنه

ان شاالله توی زندگیتون همیشه پر از انرژی و حس خوب باشی دوست من .

من هم با افتخار لینکتون میکنم




سلام ممنون از دعای قشنگتون