مطهرهمطهره، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

مطهره هستی مامان و بابا

من هستم و یک دنیا عشق

تولد بهترین بابای دنیا

1391/10/13 11:22
نویسنده : مامان فائزه
505 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارکقلبهورا

همسرم و بابایی جونی عاشقتیم  و  از صمیم قلبمون تولدت رو بهت تبریک میگیمهورا

البته توی وبلاگ دخترمون با یه روز تاخیر

اخه میدونید دوست جونها

دیشب جاتون خالی برای محمدم تولد گرفته بودم و دو روز بود درگیر آماده کردن مقدمات شام و غیره بودم مهمون هامون هم مامان و بابای همسرم و مامان و بابای خودم بودن . خیلی از اینکه دعوتم رو قبول کردن خوشحال بودم اخه به خاطر اینکه بچه کوچیک دارم هیچ کس نمی خواد اذیت بشم خدا رو شکر خانواده هامون خیلی درکم میکنن.قلب

خیلی دوست داشتم خواهر و برادر همسری هم بودن ولی آبجی که تهران زندگی نمیکنه و آخر هفته هم نبود بگم بیادو به داداشش هم نگفتم که غربت عمه جون رو زیاد اذیت نکنه که همه هستن و اون نیست انشاالله اومد تهران یه شب میگم بیان دور هم باشیم.

اینم بگم که آبجی هدیه اش رو برای محمدم فرستاده بود یه پلیور قشنگ گرفته بود. مامان جون و آقاجون(مادر شوهر و پدر شوهرم) و عمو سعید(برادر شوهر کوچکم) برای محمد پیراهن و مامانی و پدر جون (مامان بابای خودم) و دایی محمد جواد (یه دونه داداشم) هم پلیور خریده بودن. من و مطهره گلی هم برای بابایی فلش گرفتیم.خجالت

 اینم دو تا عکس که با زور از مطهره گرفتم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله عصمت
7 دی 91 11:22
اینم سه تا شاخه گل از طرف من.همیشه خوش وسلامت درکنار هم باشید


مرسی خاله جون از محبتت
زهرا
8 دی 91 9:26
سلام بر همه وبلاگ دارا مبارکه - تولدها هم مبارک خیلی تبریک میگم امیدوارم همیشه با عشق و آرامش و دل خوش کنار هم باشید


ممنون از دعای قشنگتون