مطهرهمطهره، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

مطهره هستی مامان و بابا

من هستم و یک دنیا عشق

فینگیلی مامان

1391/10/3 13:17
نویسنده : مامان فائزه
339 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم که اینقدر نازخوابیدیقلباینجا دوماه بود که فرشته کوچولوم پا به دنیا گذاشته بود.

 

 

 

لبخندت رو قربون ماچ بای بای مامانیبای بای

 

 

عسلی خوابش میادبای بای

 

 

مطهره و عروسک نازش قلبقلب

 

 

 

اینجا اولین باریه که با کالسکه میرفتیم بیروندلقکخنده

 

 

 

فدای اون لپای قشنگت مامانمقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگارین(عروس دلشکسته)
3 دی 91 20:29
سلام عزیز
ای جانم چقدر این بچه شیرینه
خدا حفظش کنه
از طرف من محکم محکم ببوسش


ممنون از لطفت نگارین جون
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
9 دی 91 1:20
سلام فائزه جونم
الهی خنده این فرشته تو به قربون..
شرمنده مون میکنی با کامنت گذاشتنتون
خدا وکیلی خودتون که اوضاع رو میبینید تو این گیر و داد احوال شوهرمون نهایتش 3 ساعتی نصف شبی یا دم غروب میام اونم با کارای شلوغی تو بقیه وبلاگهام دارم به زور وب انیسمو مدیریت میکنم....
حتی اگه نگاه کنید تو چند تا از پستایی اینروزا آپ کردم اصلا نرسیدم تو همون وب خودم جوابشونو بدم...
و باز مجبور به آپ بودم...
شما سرورید...
کوتاهی مارو ببخشید
از بی احترامی نیست فقط....یه کم کارامون قاطی پاتیه

ما درکتون میکنیم که بازم براتون کامنت میذاریم. خاطرشماو انیس جون برامون خیلی عزیزه..... انشاالله بغد از بهبود شوهرتون سرتون گرم چیزای خوب باشه.