مطهرهمطهره، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

مطهره هستی مامان و بابا

من هستم و یک دنیا عشق

فرهنگ لغات دخترم2

1391/9/17 15:39
نویسنده : مامان فائزه
302 بازدید
اشتراک گذاری

 

داخ                      داغ

این جیه؟               این چیه؟

تا تا                      تاب بازی

آب بازیه                آب بازی(حمام)

دوب بازیه            توپ بازی

دادا                    دایی

دو جییی               تو کی هستی

مامانیه                 مامانی  (مامان مامان)

مامادون                 مامان جون(مامان بابا)

دوقتر                     دختر

به به                   بله

ماماز                    نماز

الهی که مامان فدای این حرف زدنت بشه دردونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگارین(عروس دلشکسته)
19 آذر 91 17:06
عزیزم برات خصوصی فرستادم


ممنون خانومی
باران قلنبه
26 آذر 91 11:31
عزیزم برات خصوصی گذاشتم[h
مرسی مامانی
هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 18:41
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان درسا
28 آذر 91 1:58
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
29 آذر 91 11:49
توجییی
ای فدات بشم که من عاشق خوندن این پستام


ممنون خاله جون