مطهرهمطهره، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

مطهره هستی مامان و بابا

من هستم و یک دنیا عشق

فرهنگ لغات دخترم

1391/9/13 13:55
نویسنده : مامان فائزه
382 بازدید
اشتراک گذاری

آبه بده               آب بده

نام نام نه             هر چیز خوردنی که میخوای

مئو مئو               گربه

بع بع                  هر حیوانی به جز گربه

بابا                    بابا

ماما                   مامان

نه                      نه(قربونت برم که خیلی قاطع نه می گی)

بابا دان                باباجان

گیلی گیلی           قلقلک دادن

لیلیلی               لیلی حوضک بازی

دت                  رفت

در                   پر(کلاغ پر)

دب                 بد

من نینی م من نینی هستم

نه نه         نینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دُخـملـیـــــــــ ـ✿
29 آذر 91 11:50
گیلی گیلی


مرسی که بهمون سر میزنی
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
29 آذر 91 15:41
ای فدای اون انیــــــــــز دون گفتنت بشم الهی...........
میخورمت شیرین زبون


دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
29 آذر 91 15:42
برای گرفتن سهمیه هندونه شب یلداتون به این کلبه دوستداشتنی ماهم بیاین خوشحال میشیم


چشششششششششم تشریف میاریم