مطهرهمطهره، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

مطهره هستی مامان و بابا

من هستم و یک دنیا عشق

کار های جدیدی که یاد گرفتی

1391/7/17 17:32
نویسنده : مامان فائزه
205 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم چند روزیه که حسابی با جمله ی (این جیه؟)من و بابا جون رو سر گرم کردی. به همه چیز با دقت نگاه می کنی و بعد از ما میپرسی که این جیه( به جای چیه) قلبماچ

دیشب رفته بودیم حرم حضرت عبدالعظیم خودت رفته بودی ضریح رو می بوسیدی و زیر لب چیز هایی می گفتی. مثل موقع نماز خوندن بابایی که شما هم کنارش می ایستی و مثل بابا نماز می خونی نماز هم خوندیماچماچ. دیگه حسابی برای خودت خانم شدی دوستت داریم خیلی زیادماچماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
25 مهر 91 0:18
سلام مرسی به وبلاگم اومدین با افتخار لینکتون کردم


ممنون منم هم شمارو لینک کردم
رضوان مامان رادین
26 مهر 91 16:08
جان چه فرشته کوچولوی خوبی